Sõimusõjad CS:GO's

Üks minu aegade lemmikuid arvutimänge on CS:GO,  mis ilmselt ei vaja pikka tutvustust. Üks CS:GO plusse, kuid samas ka miinuseid on selle mängijad, kes võtavad seda väga tõsiselt ning üritavad anda endast parimat, et saavutada võit vastasmeeskonna üle.  

Kahjuks toob aga võistuslik keskkond inimestest välja nende kõige halvema poole ning ka siin kehtib sama reegel. Meeskonnaliikmete vahelised sõimusõjad on kerged tekkima, kui punktiseis soodustab vastaste võitu. Loogika selle taga on, et kui oma kedagi piisavalt sõimata, siis hakkab ta paremini mängima, mida muidugi ei juhtu. Noob’iks nimetamine on selles olukorras ilmselt kõige leebem kohtlemine, mille ohvriks võib langeda ning sõimajate korralekutsumine võib lõppeda sellega et hoopis sinust saab uus sihtmärk. 

Muidugi saab sellist olukorda ära hoida kasutades sisseehitatud blokeerimis funktsiooni, mis vaigistab vihased kaasmängijad, kes kiitlevad kuidas nad su vanemate ja vanavanematega on mõeldamatuid asju ööpimeduses teinud. Kahjuks, aga ignoreeritakse seda võimalust ning otsustatakse neid ületada oma loominguliste väljaütlemistega. Muidugi ei saa ma kedagi selles süüdistada. Ka mina olen sellise sõimu ohvriks langenud ja ma pean ütlema, et kirjeldatud olukorras tundub parem sõimajale selgeks teha mida ma temast arvan, kui lihtsalt vaikida ja ta blokeerida. Muidugi pole see õige käitumine ning on võrdväärne bensiini tulle viskamisega.

Kahjuks pean tõdema, et olen ka teisel pool seda konflikti olnud ehk see kellel viskab üle ning otsustab, et ilmselt tuleb oma meeskonna liikmeid motiveerida natukene. Enda kaitseks toon välja, et minu väljaütlemised on leebed ning piirduvad tavaliselt sõbraliku norimisega. Muidugi on frustreeriv näha kuidas sa annad endast parima ja ikka kaotad, see tundub ju täiesti ebaaus. Tagantjärgi mõeldes on suhteliselt müstiline milliseks on inimesed võimelised muutuma et oma virtuaalsele auastmele paar täppi juurde saada. 

Sellest võib järeldada, et mis puutub online mängudesse siis on kõige mõistlikum vaigistada vihased mängijad ning paluda ka teistel seda teha. Kui endal, aga hakkab üle viskama, siis tasub vast näppu mikrofoni klahvilt eemale hoida ning meelde tuletada, et see on siiski mäng.

Comments

Popular posts from this blog

Copyleft, meie igapäevane sõber

NOPPEID IT AJALOOST

Mark Zuckerberg ja Sundar Pichai juhtidena