Head ja halvad veebiteenused

Täna saan ma teha midagi, mis on igale Eestlasele südamelähedane, viriseda, mitte millegi muu üle kui UX disaini üle. Pean aus olema, alguses ei tulnudki mulle ühtegi eriti vastiku ülesehitusega lehte meelde. Natukene aega mõelnud tuli mulle meelde esimene kord millal ma Amazoni prime videot üritasin kasutada.


See süsteem on täielik rongi avarii. Kui ma nende video teenusele kliendiks üritasin hakata, siis visati mulle venekeelne ekraan ette kus ma pidin oma andmed sisestama, mis on veider. Ma saan aru, et neil pole Eestikeelset tõlget oma lehtedele ning Venemaa on ilmselt lähim riik mille tõlge neil eksisteerib, kuid selle asemel võiks ju visata Ingliskeelse lehe ette. See aga pole veel kõik, kui sa oled oma sarjad ära vaadanud ja otsustad, et tahad oma igakuise makse lõpetada, siis selle nupu leidmine on võimatu, muidugi ka seda võib nimetada ärimudeliks. Ma mäletan kuidas ma otsisin seda ligi pool tundi kuni ma lõpuks alla andsin ja Google juhendi järgi selle üles otsisin, aga võibolla oma klientide pantvangis hoidmine on mingi avastamata ärimudel.


Üks parimaid kasutaja elamusi viimasel ajal on olnud, aga Discord, tasuta serveripõhine suhtlusplatvorm, mis loodi 2015 aastal ning on tänaseks üsna suureks kasvanud. Peamiselt konkureerib ta Skype’iga mis nõuab Microsofti kasutaja olemasolu. Muidugi kui sa oled Mac’i või Linuxi kasutaja, siis sul ei pruugi seda olla või sa pole lihtsalt nõus seda endale looma ideoloogilistel põhjustel. Siin tulebki mängu üks Discordi eripärasid. Sul pole vaja registreeruda, et seda kasutada. Piisab, vaid kasutajanime sisestamisest ning sa saad selle kõiki võimalusi kasutada, seda ka brauseris, mis tähendab et sa ei pea isegi midagi alla laadima. Kõik asjad asuvad loogilistes kohtades. Kõikvõimalikud sätted leiab hammasrattale vajutades ,kõik serverid milles sa oled asuvad vasakus ääres millega liitumiseks on vaja vajutada, vaid serveri linki, mitte otsida kohta kuhu sisestada serverile vastav kood.


Comments

Popular posts from this blog

Copyleft, meie igapäevane sõber

NOPPEID IT AJALOOST

Mark Zuckerberg ja Sundar Pichai juhtidena